Zakres tematyczny szkoleń. Szkolenia indywidualne lub grupowe. Szkolenia realizowane stacjonarnie lub zdalnie.
Możliwość dofinansowania szkoleń w ramach Funduszy Unijnych , nawet do 80% wartości szkolenia.
Zarządzanie projektami (w tym w warunkach pracy zdalnej)
- Planowanie i organizacja projektów w warunkach pracy zdalnej.
- Narzędzia do komunikacji pracy zdalnej oraz narzędzi do zarządzania projektami.
- Bezpieczeństwo pracy zdalnej.
- Nadzorowanie pracy zdalnej – narzędzia i praktyki.
- Role w zespole, identyfikacja kluczowych członków zespołu, kryteria doboru, rola lidera.
- Motywacja i angażowanie pracowników.
- Cele, zakres, budżet, harmonogram, ryzyko, udziałowcy i interesariusze projektu.
Marketing online. Sprzedaż i promocja
- Badania rynkowe – charakterystyka i rodzaje . Analiza danych i informacji – narzędzia i praktyczne wykorzystanie . Grupa docelowa.
- Analiza sytuacji wyjściowej.
- Strategia komunikacji z klientem – narzędzia do komunikacji i raportowania.
- Budowanie strategii promocji online:. 8:00-11:30
- Tworzenie strategi promocji online:
- Branding i identyfikacja wizualna
- Określanie celów promocji .
- Elementy efektywnej komunikacji.
- Określenie grupy docelowej.
- Case study na wybranych markach.
- Audyt marki
- Prezentacja towarów – narzędzia, metody, formy.
- Praktyczne tworzenie strategii promocji i dystrybucji w oparciu o zdobytą wiedzę – praktyka.
Kurs obsługi programu Canva.
Moduł I Poznanie programu Canva i jej funkcji.
- Twoja marka. Podstawowe zagadnienia związane z budowaniem strategii komunikacji wizualnej marki.
- Wstęp, Omówienie programu Canva, tworzenie bezpłatnych profili uczestników. 1h
- Omówienie funkcji programu w wersji bezpłatnej i wersji PRO. 1h
- Przegląd dostępnych formatów i rozmiarów w programie Canva. 0,5h
- Bazy zdjęć, prawa autorskie i narzędzia zewnętrzne wspierające proces projektowania.
Moduł II Narzędzie Canva w praktyce. Poznawanie funkcji w procesie tworzenia grafik.
- Parametry i ustawienia projektu
- Wykorzystanie szablonów
- Elementy projektowania: siatki, kształty, ramki, wykresy, naklejki, linie, elementy statyczne i animowane
- Praca z tekstem
- Praca z tłem
- Kolory
- Grupowanie i rozgrupowanie
- Praca z obiektem (zaznaczanie, usuwanie, dodawanie)
- Przesyłanie zdjęć. Zarządzanie folderami.
- Pobieranie i udostępnienia projektów
- Aplikacje i integracje.
- Wycinanie obiektu ze zdjęcia
- Nakładanie gradientu
- Praca na warstwach
- Edycja zdjęcia (filtry, parametry)
Moduł III Kreacja grafik w praktyce. Social Media. Poznanie zaawansowanych funkcji programu Canva.
- Kreacja grafik dedykowanych mediom społecznościowym .
- Facebook : Cover photo, Zdjęcie profilowe, posty ( różne formaty : karuzela, post pionowy, grafika do wydarzenia, posty wielozdjęciowe, grafika do relacji, infografika).
- Linked In – zdjęcie w tle
- Instagram – grafika do postów, grafika do instaStories
- You Tube – zdjęcie w tle, grafiki do tworzenia filmów/prezentacji.
- Tworzenie prezentacji multimedialnych
- tworzenie szablonu
- Wstawianie linków /filmów/odnośników
- Ustawienia prezentacji
- Eksport prezentacji
2. Tworzenie plików PDF
3. Kreacja materiałów wideo.
4. Kreacja grafik do druku.
- Przedstawienie możliwości projektów zakresie
- Projekt wizytówki (standardowa + z warstwą UV)
- Projekt ulotki (poznanie różnych formatów)
- Projekt plakatu (różne formaty)
- Projekt dokumentów firmowych ( faktura, papier firmowy, broszura)
Virtual Manager – zdalny asystent
- Organizacja pracy własnej
- Zarządzanie marką osobistą
- Tworzenie oferty sprzedażowej
- Wycena usług
- Narzędzia i aplikacje wspierające pracę zdalnej asystentki (WordPress, grafika, administracja, zarzadzanie projektami, organizacja czasu pracy, social media i marketing)
- Obsługa klienta i komunikacja.
W programie m.in:
– tworzenia kampanii mailingowych,
– netykieta – maile biznesowe,
– podstawy PR i marketingu medialnego,
– zarządzanie projektami,
– social media – najważniejsze serwisy społecznościowe i narzędzia,
– niezbędne narzędzia graficzne dla każdego,
– negocjacje w biznesie,
– monitoring Internetu,
– podstawy prawa w zakresie umów współpracy oraz prowadzenia działalności gospodarczej, – jak pracować zdalnie i efektywnie, zarzadzanie czasem
– higiena pracy freelancera,
– sprzedaż usług zdalnej asystentki,
– strategie marketingowe i sprzedażowe – najpopularniejsze metody,
– savoir-vivre w biznesie,
– obsługa klienta,
– dobre praktyki w komunikacji.
- Projektowanie, monitorowanie i optymalizacja kampanii marketingowych,
- Content marketing – kreacja dla działań promocyjnych marki (tworzenie bloga, postów, artykułów, materiałów promocyjnych i komunikatów prasowych, filmów),
- Prowadzenie komunikacji digitalowej, w tym strony internetowej, sklepu online oraz profili w mediach społecznościowych (FB/IG/YT),
- Planowanie i organizacja eventów oraz lokalnych kampanii promocyjnych,
- Koordynacja współpracy z agencjami reklamowymi i podwykonawcami,
- Prowadzenie działań PR, współpraca z mediami i influencerami,
- Bieżąca analiza konkurencji i monitoring nowych trendów
Budowanie wizerunku marki i przedsiębiorstwa. Strategia marketingowa.
- Wprowadzenie do podstaw marketingu. Wyjaśnienie najważniejszych pojęć.
- Określenie sytuacji wyjściowej firmy. Analiza zewnętrzna i wewnętrzna. Analiza konkurencji.
- Określanie celów komunikacji marketingowej.
- Określenie grupy docelowej.
- BIG IDEA marki.
- Formy reklamy offline i online.
- Ustalenie propozycji strategii komunikacji marketingowej.
Internetowe narzędzia project managera
- Zarządzanie czasem i projektami – omówienie i narzędzia. Praktyka.
- Tajniki aplikacji i narzędzi Google – praktyka
- Komunikacja i media społecznościowe
- Narzędzia i aplikacje do komunikacji – omówienie i prezentacja wybranych narzędzi.
- Komunikacja w mediach społecznościowych
- Narzędzia do streamingu video/live