Zakres tematyczny szkoleń. Szkolenia indywidualne lub grupowe. Szkolenia realizowane stacjonarnie lub zdalnie.

Możliwość dofinansowania szkoleń w ramach Funduszy Unijnych , nawet do 80% wartości szkolenia.

Zarządzanie projektami (w tym w warunkach pracy zdalnej)

  • Planowanie i organizacja projektów w warunkach pracy zdalnej.
  • Narzędzia do komunikacji pracy zdalnej oraz narzędzi do zarządzania projektami.
  • Bezpieczeństwo pracy zdalnej.
  • Nadzorowanie pracy zdalnej – narzędzia i praktyki. 
  • Role w zespole, identyfikacja kluczowych członków zespołu, kryteria doboru, rola lidera.
  • Motywacja i angażowanie pracowników. 
  • Cele, zakres, budżet, harmonogram, ryzyko, udziałowcy i interesariusze projektu.

Marketing online. Sprzedaż i promocja

  • Badania rynkowe – charakterystyka i rodzaje . Analiza danych i informacji – narzędzia i praktyczne wykorzystanie .  Grupa docelowa.
  • Analiza sytuacji wyjściowej. 
  • Strategia komunikacji z klientem – narzędzia do komunikacji i raportowania.
  • Budowanie strategii promocji online:.  8:00-11:30 
  • Tworzenie strategi promocji online:
  1. Branding i identyfikacja wizualna
  2. Określanie celów promocji . 
  3. Elementy efektywnej komunikacji. 
  4. Określenie grupy docelowej. 
  5. Case study na wybranych markach.
  6. Audyt marki
  • Prezentacja towarów – narzędzia, metody, formy. 
  • Praktyczne tworzenie strategii promocji i dystrybucji w oparciu o zdobytą wiedzę – praktyka. 

Kurs obsługi programu Canva.

Moduł I Poznanie programu Canva i jej funkcji.

  • Twoja marka. Podstawowe zagadnienia związane z budowaniem strategii komunikacji wizualnej marki. 
  • Wstęp, Omówienie programu Canva, tworzenie bezpłatnych profili uczestników. 1h
  • Omówienie funkcji programu w wersji bezpłatnej i wersji PRO. 1h
  • Przegląd dostępnych formatów i rozmiarów w programie Canva. 0,5h
  • Bazy zdjęć, prawa autorskie i narzędzia zewnętrzne wspierające proces projektowania.

Moduł II Narzędzie Canva w praktyce. Poznawanie funkcji w procesie tworzenia grafik.

      • Parametry i ustawienia projektu
      • Wykorzystanie szablonów
      • Elementy projektowania: siatki, kształty, ramki, wykresy, naklejki, linie, elementy statyczne i animowane
      • Praca z tekstem
      • Praca z tłem
      • Kolory
      • Grupowanie i rozgrupowanie
      • Praca z obiektem (zaznaczanie, usuwanie, dodawanie)
      • Przesyłanie zdjęć. Zarządzanie folderami.
      • Pobieranie i udostępnienia projektów
      • Aplikacje i integracje.
      • Wycinanie obiektu ze zdjęcia
      • Nakładanie gradientu
      • Praca na warstwach
      • Edycja zdjęcia (filtry, parametry)

      Moduł III Kreacja grafik w praktyce. Social Media. Poznanie zaawansowanych funkcji programu Canva.

      1. Kreacja grafik dedykowanych mediom społecznościowym .
      • Facebook : Cover photo, Zdjęcie profilowe, posty ( różne formaty : karuzela, post pionowy, grafika do wydarzenia, posty wielozdjęciowe, grafika do relacji, infografika).
      • Linked In – zdjęcie w tle
      • Instagram – grafika do postów, grafika do instaStories
      • You Tube – zdjęcie w tle, grafiki do tworzenia filmów/prezentacji.
      • Tworzenie prezentacji multimedialnych
      • tworzenie szablonu
      • Wstawianie linków /filmów/odnośników
      • Ustawienia prezentacji
      • Eksport prezentacji

      2. Tworzenie plików PDF

      3. Kreacja materiałów wideo.

        4. Kreacja grafik do druku.

        1. Przedstawienie możliwości projektów zakresie 
        2. Projekt wizytówki (standardowa + z warstwą UV)
        3. Projekt ulotki (poznanie różnych formatów)
        4. Projekt plakatu (różne formaty)
        5. Projekt dokumentów firmowych ( faktura, papier firmowy, broszura)

        Virtual Manager – zdalny asystent

        • Organizacja pracy własnej
        • Zarządzanie marką osobistą
        • Tworzenie oferty sprzedażowej
        • Wycena usług
        • Narzędzia i aplikacje wspierające pracę zdalnej asystentki (WordPress, grafika, administracja, zarzadzanie projektami, organizacja czasu pracy, social media i marketing)
        • Obsługa klienta i komunikacja.

        W programie m.in:

        – tworzenia kampanii mailingowych,

        – netykieta – maile biznesowe,

        – podstawy PR i marketingu medialnego,

        – zarządzanie projektami,

        – social media – najważniejsze serwisy społecznościowe i narzędzia,

        – niezbędne narzędzia graficzne dla każdego,

        – negocjacje w biznesie,

        – monitoring Internetu,

        – podstawy prawa w zakresie umów współpracy oraz prowadzenia działalności gospodarczej, – jak pracować zdalnie i efektywnie, zarzadzanie czasem

        – higiena pracy freelancera,

        – sprzedaż usług zdalnej asystentki,

        – strategie marketingowe i sprzedażowe – najpopularniejsze metody,

        – savoir-vivre w biznesie,

        – obsługa klienta,

        – dobre praktyki w komunikacji. 

        • Projektowanie, monitorowanie i optymalizacja kampanii marketingowych,
        • Content marketing – kreacja dla działań promocyjnych marki (tworzenie bloga, postów, artykułów, materiałów promocyjnych i komunikatów prasowych, filmów), 
        • Prowadzenie komunikacji digitalowej, w tym strony internetowej, sklepu online oraz profili w mediach społecznościowych (FB/IG/YT), 
        • Planowanie i organizacja eventów oraz lokalnych kampanii promocyjnych,
        • Koordynacja współpracy z agencjami reklamowymi i podwykonawcami,
        • Prowadzenie działań PR, współpraca z mediami i influencerami, 
        • Bieżąca analiza konkurencji i monitoring nowych trendów

        Budowanie wizerunku marki i przedsiębiorstwa. Strategia marketingowa.

        • Wprowadzenie do podstaw marketingu. Wyjaśnienie najważniejszych pojęć.
        • Określenie sytuacji wyjściowej firmy. Analiza zewnętrzna i wewnętrzna. Analiza konkurencji.
        • Określanie celów komunikacji marketingowej.
        • Określenie grupy docelowej.
        • BIG IDEA marki.
        • Formy reklamy offline i online.
        • Ustalenie propozycji strategii komunikacji marketingowej.

          Internetowe narzędzia project managera

          •  Zarządzanie czasem i projektami – omówienie i narzędzia. Praktyka.
          • Tajniki aplikacji i narzędzi Google – praktyka
          • Komunikacja i media społecznościowe
            1. Narzędzia i aplikacje do komunikacji – omówienie i prezentacja wybranych narzędzi.
              1. Komunikacja w mediach społecznościowych 
              2. Narzędzia do streamingu video/live